sobota, 22 lutego 2014

Makijaż dzienny paletą Sephora

Jak zauważyłyście mój blog dopiero startuje i zaczyna się rozwijać. Wcześniejsze próby skończyły się niepowodzeniem, ciągle brakowało mi czasu. Czuję jednak, że tym razem będzie inaczej :) Jestem pełna zapału i chęci więc zapraszam!

Dzisiaj czas na makijaż na moim blogu. Będzie to makijaż dzienny, troszeczkę mocniejszy niż stosuję zazwyczaj, ale mamy sobotę i czas na zabawę to szalejemy :)
Cały makijaż oka wykonałam cieniami z palety Sephora, o której pisałam TUTAJ.





Opis makijażu:

1- jasny kawowy satynowy cień nałożyłam na całą powiekę
2- matowym cieniem latte podkreśliłam załamanie powieki
3- połyskujący srebrnobrązowy cień połozyłam na środek powieki
4- bardzo ciemnym matowym brązem podkreśliłam zewnętrzny kącik oka

Na koniec rzęsy wytuszowałam dwoma tuszami. Najpierw AVON Super Shock, a nastepnie dla wydłużenia i zagęszczenia rzęs nowym tuszem, który znalazł sie w ostatnim Shinybox'ie JOKO Queen Size Mascara.




Zdjęcia nie są może pierwszej jakości, ale dopiero uczę się jak wykorzystać światło, jak je odpowiednio uchwycić. Na pewno przy lampach wyglądałby zupełnie inaczej, ale ich nie posiadam. Mam lekko opadającaą powiekę i musiałam się nieźle napstrykać, aby ująć w miarę przyzwoicie to co udało mi się stworzyć.

Na codzień raczej korzystam z jednego beżowego cienia, tusz do rzęs i tak wygląda mój makijaż do pracy, bo jestem strasznym śpiochem i wolę dłużej pospać niż spędzić godzinę przed lustem :P W weekendy jednak jest zupełnie inaczej. Na makijaz poświęcam dużo więcej czasu, wtedy testuję i eksperymentuję.

Mam nadzieję, że tego radzaju wpis się podoba.

Do zobaczenia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz :)