poniedziałek, 10 lutego 2014

Nowa biżuteria

Moja siostra, maniaczka biżuterii, ubrań i niekwestionowana zakupoholiczka odkryła  kilka tygodni temu stronę ze sztuczną biżuterią Katherine. Oferta sklepu jest bardzo duża i można znaleźć bardzo ciekawe dodatki, jednak aby zobaczyć ceny musimy być zarejstrowani na stronie. Podane ceny są cenami netto, coś jakby hurtownia.
Siostra oczywiście od razu zadzwoniła do mnie bo minimalne wartość zamównia musi wynosić 100 zł netto, więc się do mnie uśmiechnęła, abysmy się podzieliły kosztami (ma 18 lat).
No to ja oczywiście parę rzeczy wybrałam :)










Już baardzo dawno nie kupowałam sztucznej biżuterii, więc nadrobiłam na jakiś czas.
Ceny sa bardzo różne, niewysokie. Zegarek i naszyjnik były trochę droższe, każdy około 25 zł, ale wiem, że podobne można kupić w dużo wyższej cenie.

Na pewno jeszcze tam wrócę, choćby dlatego, że ciągle uzupełniają swój asortymrnt o nowe śliczne dodatki.

Życzę miłego wieczoru :)

2 komentarze:

  1. Fantastyczne błyskotki <3 Mi osobiście najbardziej podoba się biżuteria artystyczna z bursztynem :) Uwielbiam bursztyny zawsze jak jestem nam morzem i jest sztorm to muszę jakiegoś poszukać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dodatki, z tego co widzę mamy bardzo podobny gust. Choć w przeszłości nie przemawiała do mnie biżuteria sztuczna, to jednak aktualnie wprost za nią przepadam. Uważam, że sztuczne ozdoby wykonuje się dziś z coraz porządniejszych materiałów, które do złudzenia przypominają prawdziwe złoto czy srebro. Często zamawiam tego typu dodatki w sprawdzonej hurtowni internetowej, w której biżuterię można kupić w bardzo niskich cenach.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za komentarz :)