poniedziałek, 17 marca 2014

Lazurowo-brzoskwiniowe oko

Przedstawiam Wam mój dzisiejszy makijaż.
Mimo okropnie wietrznej pogody, jednak słonko próbuje przebić się przez chmury, więc swoim makijażem próbuję pomóc mu bardziej śmiało wyjrzeć :)
Zainspirował mnie makijaż Karoliny z Makeup Artist, która prowadzi kanał na youtube i właśnie taki piękny makjaż storzyła tutaj: wiosenny makijaż. Oczywiście mój nie jest taki piekny, ale próbę podjęłam i jestem z niego dumna :)







Do makijażu użyłam:



1. Podkład Revlon Colorstay recenzja TUTAJ
2. Puder sypki Manhattan Soft Mat Loose Powder
3. Puder mineralny Artdeco użyty jako bronzer
4. Brzoskwiniowy róż z Bell w kolorze 053
5. Cień Kobo Latte 117 użyłam do brwi
6. Baza pod cienie Cashmere
7. Na całą powiekę ruchomą nałożyłam waniliowy cień z Kobo 102 Almond
8. Wymieszałam dwa brzoskwioniowe cienie z Paletki Sleep Oh So Special i nałożyłam na waniliowy cień
9. Zewnętrzną część oko i załamanie powieki podkrśliłam ciemnym brązem z tej samej paletki Sleek
10. Na dolna powiekę nałożyłam turkusowego cień z palety Sephora
11. Perłowy turkusowy pigment nałożyłam na niebieski cień na dolnej powiece (niestety starła się nazawa nie pamiętam skąd go mam), dodałam go też na liner na wysokości tęczówki
12. Liner w mazaku Bombshell
13. Tusz do rzęs Joko Queen Size Mascara
14. Szminka Avon Extra Lasting w kolorze lasting pink

Tak zaczęłam poniedziałek, oby pozostałe dni w tym tygodniu też były tak pozytywne.

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz :)