sobota, 15 marca 2014

Maseczka White Flower's Experience do cery mieszanej i tłustej

W lutowym Shinyboxie otrzymałyśmy 3 maseczki marki White Flower's Experinence z błotem z Morza Martwego. Dzisiaj chiałabym napisać kilka słów o maseczce do skóry z problemami do cery mieszanej i tłustej.



INFORMACJA OD PRODUCENTA

Błoto z Morza Matrwego jest stosowane w formie maseczek i okładów błotnych już od starożytności, oczyszcza, odżywia skórę, regeneruje ją i pielęgnuje, regulując przy tym wydzielenie sebum. Maseczka ta polecana jest przede wszystkim do pielęgnacji cery mieszanej i tłustej, szczególnie problematycznej.

Maseczka poprawi kondycję Twojej skóry poprzez oczyszczenie i ściągnięcie porów, co spowoduje zmniejszenie wydzielania się sebum i redukcję efektu "tłustej skóry". Regularne stosowanie maseczki pozwala także w wielu przypadkach pozbyć sie uciążliwych wyprysków skórnych. Widoczna poprawa kondycji skóry w większości przypadków nastąpi już po jednorazowym zastosowaniu maseczki.

SKŁAD

Maris Limus (100% błoto z Morza Martwego), Aqua, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid



MOJA OPINIA

Zaraz po nałożeniu maseczki poczułam lekkie przerażenie. Twarz zaczęła mnie niesamowicie szczypać, z minuty na minutę coraz bardziej. Bałam się, że po zmyciu maseczki moja skóra będzie poparzona bo takie to było uczucie. Przeczytalam jednak na opakowaniu, że jest to naturalne, więc dzielnie trzymałam błoto na skórze przez około 12 minut aż maseczka zaschła na twarzy.
Po zmyciu maseczki byłam juz prawie pewna, że wyrządziłam sobie wielką krzywdę. Moją twarz pokrywały czerwone, zaognione plamy nadal szczypiące.
Jednak po około 30 minutach wszystko znikło, a moja twarz wyglądała naprawdę dobrze. Tak jak obiecywał producent skóra wyglądała na oczyszczoną, a pory zdecydowanie zwężone. Po nałożeniu kremu nawilżającego prezentowała się świetnie, była gładka i delikatna w dotyku.
Mimo wszystko martwi mnie tak mocne pieczenie skóry, gdy maseczka jest na twarzy. Jak dotąd zastosowałam ją tylko raz, gdyż obawiam się, że plamy znowu się pojawią i już nie znikną tak szybko.

A Wy stosowałyście tę maskę? U Was też była taka reakcja skóry?

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz :)