niedziela, 9 marca 2014

Niedzielny makijaż w odcieniu złota

Jako, że mamy niedzielę, mnóstwo wolnego czasu i przepiękną słoneczną pogodę postanowiłam zaprosić słońce również na moje powieki.
Wstałam pełna energii, z uśmiechem na twarzy jak tylko promyki słońca dotknęły mej twarzy.
Wczorajszy długi, 7-mio kilometrowy spacer chyba zdziałał swoje :)







W makijażu użyłam:

- podkład Revlon Colorstay color 220 Natural Beige
- korektor Skinfood Salmon Darkcircle
- puder Manhattan Soft Mat Loose Powder w odcieniu 1 Natural
- jako broznera użyłam Artdeco Mineral Powder Foundation w odcieniu 340
- paletka cieni z zestawu niemieckich kosmetyków Makeup Trading Schmink Set Alu Case
- żelowy liner z paletki Sephora w odcieniu szarego brązu
- brwi: cień KOBO latte
- tusz do rzęs: Avon Supershook oraz Joko Queen Size Mascara
- usta błyszczyk z palety Sephora

Jutro dodam jeszcze zdjęcia paletki cieni, której użyłam.
Jak wam się podoba makijaż?

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz :)