poniedziałek, 24 marca 2014

Shinybox dla kobiet-marzec 2014

Czekałam na niego z niecierpliwością, dostawa w tym miesiącu była baardzo późno, a ja do ludzi cierpliwych niestety nie należę... mowa tutaj o Shinyboxie, edycja marcowa.
Jak odpakowałam worek kurierski to byłam zachwycona samym pudełkiem... czyż nie jest piękne? Idealnie wpasuje sie na moją toaletkę :)



 Taką zawartość ujrzałam po uchyleniu wieczka...



1. DELAWELL Zmysłowy Srub Solny/ 39,00 zł 260 ml

Zmysłowy scrub solny do dłoni, stóp i ciała zawierający drobne kryształki soli, które złuszczają naskórek, wygładzają skórę i przygotowują ją do wchłonięcia pozostałych, odżywczych składników preparatu m.in. masła shea, olejków jojoba i makadamia.




2. BIODERMA Sebium Pore Refiner Krem/ 60 zł 30 ml

Korygujący krem poprawia wygląd skóry, dzięki czemu jej powierzchnia staje się delikatna, bardziej regularna i czystsza, a pory są zwężone i mniej widoczne. Lekka formuła sprawia, że preparat natychmiast się wchłania, pozostawiając przyjemne, aksamitne uczucie.


 3. ORGANIQUE Biała glinka/ 30,00 zł 200ml

Bardzo delikatna, w 100% naturalna glinka kaolinowa. Cechuje ją lekka i jedwabista konsystencja. Jest łagodna dla skóry, usuwa zanieczyszczenia, remineralizuje, wygładza i uelastycznia, delikatnie rozjaśnia.


 4. BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ Żel do twarzy;produkt pełnowymiarowy/ 28 zł 200 ml

Biosiarczkowy, głęboko oczyszczający żel do mycia twarzy 2w1. Specjalnie opracowana formuła żelu, bogata jest w wodę siarczkową, borowinę i ekstrakt z kory wierzby. Żel oczyszczający do twarzy polecany jest do codziennej pielęgnacji cery z problemami.


5. ORIGINAL SOURCE Żel pod prysznic; produkt pełnowymiarowy/ 9,00 zł 250 ml

Kosmetyki Original Source prowadzą krucjate przeciwko temu, co jednostajne, szare i zwyczajne. Z owocowymi żelami tej marki nierutynowe doznania pod prysznicem są gwarantowane.


Dostałam tez mały gratis:



Co do zawartości mam mieszane uczucia. Z jednej strony bardzo cieszą mnie kosmetyki takie jak żel Original Source, używałam już już jego kilku wariacji zapachowych i są naprawdę niesamowite. Mogłabym siedzieć bez przerwy w kąpieli przy takich zapachach. Bardzo ciekawi mnie również Bioderma oraz peeling.
Z drugiej jednak strony mimo wszystko brakuje kosmetyku kolorowego... kobieta jak szpak lubi kolorowo :)

Zabieram się do testów!

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie dziękuję za komentarz :)